جملات عاشقانه

جدیدترین جملات عاشقانه و رمانتیک، اشعار عاشقانه، اس ام اس عاشقانه، عکس عاشقانه

جملات عاشقانه

جدیدترین جملات عاشقانه و رمانتیک، اشعار عاشقانه، اس ام اس عاشقانه، عکس عاشقانه

جملات عاشقانه کوتاه


به من نخند یه روز دلت دل به کسی میبنده اون روز میبینی عاشقی گریه داره نه خنده!!


منهم یه روز میخندیدم به اشک سرد عاشق باور نمیکرد دل من ناله و درد عاشق...!!!

زندگی به من آموخت چگونه اشک بریزم اما اشک به من نیاموخت چگونه زندگی کنم


در یک زندگی , در یک بودن زندگی را به دست مرگ بخشیده ام آه در دلم به سکوت نشسته


وفریادم زیر شلاق سایه ها شکسته کویر بی تاب تنم در تمنای دستان تو میسوزد با من بمان


حتی به اندازه یک لحظه

 رسیـــدی به سادگـــــــی رو رویاهام یه خــطّ قرمــز کشیدی اگر چه یادت نمیـــــــاد امّا می خوام دعــــات کنم بر نمی گـردی ولی

من

بازم می خــوام صدات کنم

 اگر نمئ توانیم آن چیزی راکه دوست داریم به دست آوریم پس بیایید آن چیزی راکه به دست

می آوریم دوست بداریم

 

این دفعه اگه داشت بارون میومد از زیرش فرار نکن برو زیر بارون ببین چنتا از دونه های بارون رو


میتونی بگیری اندازه قطره های بارونی که تونستی بگیری دوستم داری اندازه قطراتی که نتونستی


بگیری


دوست دارم

 

تا به کی باید رفت از دیاری به دیاری دگر نتوانم ,نتوانم جستن هر زمان عشقی و دیاری دگر کاش ما, آن دو

پرستو بودیم که همه عمرسفر می کردیم از بهاری به بهاری دگر


اگر باران بودم ،آنقدر می باریدم تا غبار غم از دلت بردارم اگر اشک بودم ، مثل باران بهاری به پایت


می گریستم


اگر گل بودم شاخه ایی از وجودم را تقدیم وجود عزیزت میکردم اگر عشق بودم ،‌آهنگ دوست


داشتن را


برایت می نواختم


ولی افسوس که


نه بارانم ،‌نه اشک ،‌نه گل و نه عشق اما هر چه هستم

 

 

دوستت دارم

 


 

اگر دبیر ریاضی بودم ثابت میکردم که چگونه شعاع نگاهت از مرکز قلبم می گذرد


اگر دبیر شیمی بودم نام تو را در قلبم پخش می کردم تا محلول با محبت شود

اگر دبیر دینی بودم می دانستم که بعد از خدا تو را می پرستم


 اگر دبیر جغرافی بودم می دانستم که خوش آب و هوا ترین منطقه آغوش گرم تو است و اگر دبیر


زبان بودم


با زبان بی زبانی می گفتم

 



عاشقتم


 

دلم برای تنهایی میسوزد چرا هیچکس او را دوست ندارد مگر او چه گناهی کرده که تنها شده


جرم تنهایی چیست که هیچکس او را نمیخواهد دیشب تنهایی از اتاقم گذشت دنبالش دویدم ولی


او رفته بود.تنهای تنها نیمه شب او را مرده کنار حوض خانه پیدا کردم از گریه چشمانش قرمز


بود برایش گریستم آخر او از تنهایی مرده بود تنهایی مردو من تنها تر شدم....



عشق را دوست دارم ولی نه در قفس بوس را دوست دارم نه در هوس


تو را دوست دارم تا آخرین نفس


می نویسم با دستی لرزان و قلبی شکسته با چشمی گریان می نویسم از شور عشق از تو



تا کهباور کنی دیوانه وار دوستت دارم


در خواب ناز بودم شبی


 دیدیم کسی در می زند


در را گشودم روی او


دیدم غم است در میزند


 ای دوستان بی وفا


 از غم بیاموزید وفا


 غم با آن همه بیگانگی

 

 هر شب به من سر می زند


 

من همون تک درخت خشکیده توی  کویر داغ تنهایی ام که همه بردنم ازیاد

گاهی گم  کرده راهی از کنارم میگذشت تکیه بر ساقه خشکیده ام می دادو با خنجری در

دستانش ساقه ام را نوازش میکرد ولی چه زود از من خسته میشدو می رمید

اه گرمای کویر تنهایی ریشه ام را خشکانده

شاید رهگذر دیگری در شب ساقه ام را به آتش زند

ولی اگر سوزاندن ساقه ام خاطر تنهای او را پر کند

پس به او می گویم بسوزانم چرا که زخم خنجر دیرینه بر ساقه دارم

خشکیده ام تنها و بی پناهم

بسوزان و جودم را خاکستر کن .......

بسوزان که بدادم رسیده ای

سوختم سوختم ای قوم رهایم نکنید

سر به صحرا زدم از ننگ سر عاقل خویش

ـــــــــــــــــــــــــ

دفتر عشـــق که بسته شـد

 

دیـدم منــم تــموم شــــــــــــــــــدم

 

خونـم حـلال ولـی بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدون

 

به پایه تو حــروم شــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدم

 

اونیکه عاشـق شده بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــود

 

بد جوری تو کارتو مونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد

 

برای فاتحه بهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت

 

حالا باید فاتحه خونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد

 

تــــموم وســـعت دلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو

 

بـه نـام تـو سنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد زدم

 

غــرور لعنتی میگفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت

 

بازی عشـــــقو بلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدم

 

از تــــو گــــله نمیکنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

 

از دســـت قــــلبم شاکیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

 

چــرا گذشتـــم از خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــودم

 

چــــــــراغ ره تـاریکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیم

 

دوسـت ندارم چشمای مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن

 

فردا بـه آفتاب وا بشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

 

چه خوب میشه تصمیم تــــــــــــــــــــــــــــــــو

 

آخـر مـاجرا بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــشه

 

دسـت و دلت نلــــــــــــــــــــــــرزه

 

بزن تیر خــــــــــــــــــلاص رو

 

ازاون که عاشقــــت بود

 

بشنواین التماس رو

نظرات 44 + ارسال نظر
خراسانی یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:07 ق.ظ http://sanatejoosh.blogfa.com/

سلام
مرسی
وبلاگت خیلی زیباست جدی میگم
این تبادل لینکی گفتی من نمیدونم چطوریه
راهنمایی کنی در خدمتت هستم

آسمانی یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:13 ق.ظ

سلام
وبلاگ جالب و متفاوتی داری
اتفاقی و وبلاگت اشنا شدم خوشحال میشم تو هم بهم سر بزنی

[ بدون نام ] دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:28 ق.ظ

سلام.من اهل نوشتن جملات عاشقانه و عارفانه نیستم.فقط بخاطر زحمتی که کشیدی و نظرت را در مورد وبلاگم دادی این جمله را به شما هدیه می کنم.در ضمن وبلاگتون بشیار بیش از ان چیزی که هست ،و تعریف کرده اند بی نظیر و زیباست."""انچه که هستی هدیه از خداوندبه توست و انچــــه که می شوی ؛هدیه تو به خداوند است.پس بی نظیر باش؛چون خداوند تورا بی نظیر افریده است.""امیـــر خادم مدیر وبلاگ:بــــــــزرگتــــــریـــن پیــــــروزی

عسل دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:18 ب.ظ http://www.shabeasale.blogfa.com

سلام جملاتتون واقعا زیبا وجذاب هستن

سمین چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:59 ب.ظ

عاشق این شعر شدم حرفای دل شکستمه

ani جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:44 ب.ظ

vay aliye thx

mehran جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:58 ق.ظ http://wwwww.rozesiah.persianblog.ir

بازم زیبا بود

یلدا سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:39 ق.ظ

سلام گلم ویلاگت فوق العادس

z چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:21 ب.ظ

فوق العاده بود. موفق باشی.

mostafa شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:33 ب.ظ

amdost dar

booooooooooooooooooooos

Kimia سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:42 ب.ظ

Vayyyyyyy webloget alieeeeeeeeeeee;):)

amir2@ سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:19 ب.ظ http://zendaneshgh.blogfa.com

وبلاگت منو شیفته ی خودش کرد .خیلی قشنگو پر محتواست.

سینا پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:24 ب.ظ http://www.baharakam.blogfa.com

عالیههههههههههههههههههههههههههههههه
بهم سر بزنید

kati پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:03 ب.ظ

aki bood

ســــــــــــــــحر دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:17 ب.ظ http://www.spmlove.blogfa.com

سلام.من قبلا اومده بودم تو وبتون ولی نمی دونم کامنت گذاشتم یا نه!
وبتون قشنگه
خوش حال می شم به منم سر بزنین

پانیذ چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:51 ب.ظ http://paniz2222.blogfa.com

سلام عزیزم این شعر دقیقا شرح حال من بود وبت خیلی قشنگه به وبم بیا

رستمی دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:45 ب.ظ http://jazzab-bash.blogfa.com

دوست عزیز . یه سر بزن ضرر نمیکنی

omid چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:14 ق.ظ

میشه چی گفت وقتی قشنگنه قشنگه دیگه گفتم خدایا همنشینم باش گفت‹من مونس کسانی هستم که مرا یاد کنن گفتم ‹چه اسان به دست میایی گفت پس اسان از دستم مده!!

المیرا دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:20 ب.ظ

alieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee mer3o0o0o0o0

داداشی عماد جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:28 ب.ظ http://www.jan-jan-27

درسکوت دادگاه سرنوشت عشق برما حکم سنگینی نوشت گفته شد دل داده ها ازهم جدا وای براین حکم واین قانون زشت

مجید دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ق.ظ http://hashti.com

سلام خوب بود به نظر من قلمت را درشت تر انتخاب کن و از متنها و اشعار قویتر هم استفاده کن دست مریزاد

سارا سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:49 ب.ظ

وبلاگ بسیار جالبی دارید. موفق باشید

سامان چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:02 ب.ظ http://www.startlove.parsiblog.com

عالیه عزیز
اگه وقت کردی یه سری هم به مابزن
مدیر و ب عاشقانه ها

الهام یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:58 ق.ظ http://sangesaboor_2011

خیلی عالیه نفس خوشم اومد

negar پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:39 ب.ظ

عالی بود
راستش من یه هفتس که خیلی داغونم
2بار میخواستم خودکشی کنم اخه عاشقی که جرم نیست ایشاا...خدا از ادمای سنگدل و بیرحم هیچوقت نگذره

saman جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:08 ب.ظ http://.blosky.com

javascript:void(0);بسیار زیبا

خشی یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:50 ب.ظ

خیلی عالی بود

siyavash kh دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:46 ب.ظ

خیلی چیز توپی بود



من که خیلی استفاده کردم

ژیلا سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:11 ب.ظ

[:S001: khoobe]

nasrin سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:40 ب.ظ

ممنون .بلاگتون قشنگه دوست داشتید انجمن ووبلاگ منم ببینید.
www.ghandasal.com
http://sogand1371.blogfa.com

niloofar یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:39 ب.ظ http://zendegiabady.blogfa.com

عشق یعنی پاک بودن در فساد / آب ماندن در دمای انجماد
به منم سر بزن خوشحال میشم وبلاگتم خیلی قشنگه

محمد از بندرعباس دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:54 ب.ظ http://mamali_babaii.blogfa.com

بسیار زیبا زنده باشی

یکی دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:37 ب.ظ

عالی بود یک عبرت برای کسانی که از کسی متنفراند

مهوش تاج بخش دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:17 ب.ظ

گامت را ارام تر بردار

parmis پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:37 ب.ظ

vayyyyyyyyyyyyyyyyyy
aliyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
kheyli webe khomsheli dari asisam


m دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:02 ب.ظ

نازیلا دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:37 ب.ظ http://www.goominam.biogfa.com

سلام.وب قشنگی داری.خوشحال میشم بهم سر بزنی

رستم شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:08 ب.ظ http://www.simorghe.blogfa.com/

سلام خیلی عالی بود

دل شکسته جمعه 23 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:27 ب.ظ

عالی بود مخصوصا شعاراش و اسای اولش.

nafas شنبه 4 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:58 ق.ظ

_______$$$$$$
___________$$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$___$$$$$,
_________$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$
__$$$$$$$$$$$$______$$$$$$$$$$$$$$
__$$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$
$$$$..$$$$$$.$$$_$$$$$$$$$$$$$$$.$_$$$
$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$
$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$_$$
$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$_$$$$_$
_$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$_$_$
_$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__$_$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$__$
meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer30

tala چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:04 ب.ظ

uhgd

negin شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:20 ب.ظ http://www.ferneg3.blogfa.com

عالی بود
مرسی
به منم سربزن

kiana سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:01 ب.ظ

khob bod

niusha جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:56 ب.ظ http://niushax6.blogfa.com

be manamsar bezan!!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد