جملات عاشقانه

جدیدترین جملات عاشقانه و رمانتیک، اشعار عاشقانه، اس ام اس عاشقانه، عکس عاشقانه

جملات عاشقانه

جدیدترین جملات عاشقانه و رمانتیک، اشعار عاشقانه، اس ام اس عاشقانه، عکس عاشقانه

متن آهنگ فردا از مجید خراطها


بی وفا عشق من
به خدا اشک من
می مونه رو گونه م
تا بیایی پیش من
رفتی و بعد تو
چه زجری کشیدم
هنوز تار موت و
به دنیا نمی دم
تو رو به خاطراتمون 
تو منو بی خبر نذار
تو رو به اشکمون قسم
منو چشم به در نذار
باشه میرم از پیشت
خداحافظ عشق من
ببخش روی نامه هام
باز چکیده اشک من
دل موندنی نبود 
خداحافظ عشق من
حالا که نموندی
بگو از من چی دیدی
چه ساده نشستی
چه ساده پریدی
بغضمو وقت جدایی
هی نگه داشتم به سختی
حتی واسه دلخوشیم هم
دست تکون ندادی رفتی
پس بذار روی ماهتو 
دم آخر نگاه کنم
سخته با خاطراتمون
با دل خون وداع کنم
وقت رفتنت نبود 
خداحافظ عشق من
دلت میشکنه یه روز 
می دونی قدر اشک من
سخته گفتنش ولی
خداحافظ عشق من

نظرات 5 + ارسال نظر
آقا میلاد چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:05 ب.ظ http://WWW.DAKTIL.BLOGFA.COM

سلام
وبلاگ قشنگی داری .
من دوست دارم وبلاگم مثل شما طراحی بشه اگه امکانش هست برام کدهای تزیین زمینه رو بفرستید.ممنون

ندا سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:42 ب.ظ

وبلاگ قشنگی دارین و با سلیقه تزیین شده ازتون ممنونم لطفا همین جوری ادامه بدین

سارا دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:34 ب.ظ http://www.navayedelam.blogfa.com

همه رفتن کسی دور و برم نیست
چنین بی کس شدن در باورم نیست
همه رفتند کسی با ما نموندش
کسی خط دل ما رو نخوندش
وبلاگتون خوشمله موفق باشین

peyman شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:14 ب.ظ

من عاشقه مجید خراطها هستم خیلی دوسش دارم دیوانه وارم. همه آهنگاش دارم همیشه هم منتظرم آلبوم جدید بده بیرووون
عالیه

arzo شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:50 ب.ظ

[:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد