جملات عاشقانه

جدیدترین جملات عاشقانه و رمانتیک، اشعار عاشقانه، اس ام اس عاشقانه، عکس عاشقانه

جملات عاشقانه

جدیدترین جملات عاشقانه و رمانتیک، اشعار عاشقانه، اس ام اس عاشقانه، عکس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه، جملات عاشقانه

آسمون آرزومون پره از ابرهای تیره لالایی واست بخونم تاشاید خوابت بگیره..

اگه از خواب نپریدی،توی خواب خدارودیدی..

یه جوری بپرس ازش که دلامون چرا اسیره…؟

.

.

.


اگه میتونستم تودنیا یه چیزدیگه باشم میخواستم اشک چشمهای توباشم

میدونی چرا ؟ چونکه توچشمات متولدبشم، روی گونه هات

زندگی کنم وروی لبهات بمیرم.

sharabe asheghi saghar nadarad

be u goftam ke majnune to hastam

hanuz an bivafa bavar nadarad

.

.

.

تا زمین درگردش و تا آسمان در چرخش است

یاد یاران ، چون شما بر قلب ما آرامش است . . .

.

.

.

همراه نادیده ی من در تمام جاده های زندگی کنارم باش

که این دنیا هیچ است و تو همه چیز…

.

.

.

خوشبختی رادر همین لحظه باور کن

لحظه ای که دلی به یاد توست!

.

.

.

این تویی:
۰―――<―――<

این منم:
۰―<―<

گرفتی مطلبو؟

بابا،میگم:کوچیکتیم !

.

.

.

انتظارش، انتظارم سیر کرد

آنکه میخواهد بیاید دیر کرد

تابه کى درانتظارش دیده بر در دوختن؟

آمدن ، رفتن ، ندیدن ، سوختن؟

.

.

.

آدمی شاکردی ست که در دو اندوه او را تعلیم می دهد

و هیچکس بدون احساس این معلم قادر به شناسایی خود نیست.

.

.

.

نفسهای امروزم را تقدیمت میکنم تا به دوست داشتن دیروزم شک نکنی . . .

.

.

.

اول به نام عشق…دوم به نام تو… سوم به یاد مرگ…

برلوح شیشه اى قلبت بنویس: یا  تو و عشق ، یا من و مرگ!

.

.

.

زمان به من آموخت که دست دادن معنى رفاقت نیست…

بوسیدن قول ماندن نیست…

و عشق ورزیدن ضمانت تنها شدن نیست

.

.

.

وصیت کردم بعد از مرگم قلبم را اهدا کنند

ولی میگن اجازه ی صاحبش لازمه ، اجازه میدی ؟

.

.

.

باید آهسته نوشت ، با دل خسته نوشت،

با لب بسته نوشت،گرم وپررنگ نوشت،

روی هر سنگ نوشت،تا بدانند همه، تا بخوانند همه،

که اگر دوست نباشد دل نیست

.

.

.

گاهی خدا درها و پنجره ها را قفل میکند،زیباست که فکر کنیم

شاید بیرون طوفان سختی در راه است و خداوند با این کار از ما محافظت می کند…

.

.

.

زندگی آدم به نفسهایی نیست که می کشد،

به نفسهاییست که به شماره می افتد . . .

.

.

.

از فراق تو مرا هر نفس ، صد آه است از تو غافل نیستم خدا آگاه است…

.

.

.

از شرکت تبرک مزاحمتون میشم !

میشه یه رب بغلتون کنم؟ محض تبرک میگما !!!

.

.

.

سلام گل قشنگم، آسمون یه رنگم/ کاش بدونی عزیزم،چقدر برات دلتنگم

.

.

.


گل اگر پژمرده شود شاخه اش می ماند

دوست اگر دور شود خاطرش می ماند . . .

.

.

.

گر پادشاه عالمی باز گدای مادری؟!

.

.

.

.*”‘”* . *”‘” *.
*. to delam .*
*. hamisheh .*
“*. jate .*”
“*.*”

hamisheh delam bahate

.

.

.

اتل متل رفاقت دل به تو کرده عادت برات دعا میکنم اینم رسم صداقت

.

.

.

هواى اینو

;’ ‘؛،,،؛’

‘;
’؛،,

,،؛’
 ‘؛’

داشته باش خیلى هواتو کرده

.

.

.

میدونی مترسک به کلاغ چی گفت؟

گفت:هرچقدرمیخوای نوکم بزن ولی تنهام نزار

.

.

.

ما آمده ایم تا با زندگى کردن قیمت پیدا کنیم

نه به هر قیمتى زندگى کنیم.

.

.

.


Sepid zibast!
vali dar kenar siyah!
Mahi zibast!
vali dar ab!

na dar miyane dastane to!

.

.

.

بلبلان از بوی گل مستند و ما از روی دوست،

دیگران از ساغر و ساقی و ما از یاد دوست

.

.

.

شبی مجنون به لیلی گفت که ای محبوب بی همتا

تورا عاشق شود پیدا ولی مجنون نخواهد شد

.

.

.

خاکستر می گوید:

آتش رامیتوانم ببخشم

ولی تبر را هرگز

هادی کرمی ازاصفهان

.

.

.

تودنیابه دنبال چشم زیبانباش،سعی کن معنای نگاه

زیبا رو بفهمی

.

.

.

بابزرگترین عشق درکوتاه ترین جمله

به روی لطیف ترین گل سرخ می نویسم:بیادتم..!

.

.

.

افسار دلم دست خدا بود چنین شد
ای وای اگر دست خودم بود چه میشد
مقصود دلم مهر و وفا بود چنین گشت
گر مقصد من جور و جفا بود چه میشد؟؟

.

.

.

نفس نمیکشد هوا، قدم نمیزند زمین،

سکوت میکندغزل، بدون تو یعنی همین..!

.

.

.

اگر مهربانی یکی از درسهایمان بود، بی شک توشاگرد اول دنیابودی.

.

.

.

به گزارش قلبم, هوای چشمم ,به علت ندیدن عزیزم , تالحظاتی دیگربارانی میشود!

.

.

.

کم کم زیادت میروم،این روزگار و رسم اوست! این جمله راصدبارتضمین میکنم!

.

.

.

اگربی حجابی تمدن بودحیوانات ازهمه متمدن تربودند

.

.

.

امروز روز جهانی پوکی استخوان است! کله‌پوک، روزت مبارک!!!

.

.

.

نبودن هیچ کس سخت نیست…

فراموش کردن یک بودن سخت است…

.

.

.

تاحالا کفشاتونگاه کردی؟۲تاعاشق ،۲تاهمراه که بی هم میمیرن،

باهم خاکی میشن،بدون هم زیر بارون نمیرن،کاش ادما از کفشاشون یاد بگیرن.

.

.

.

گاهی وقت ها فکر میکنم چون خیلی گرفتاریم بخدا نمی رسیم،

ولی واقعیت اینکه چون به خدا نمیرسیم خیلی گرفتاریم

.

.

.

به که پیغام دهم؟

به شباهنگ به شب مانده به راه؟ یا به انبوه کلاغان سیاه؟

به پرستو که سفر میکند از سردی فصل یا به مرغان بکوچنده ز شهر؟

به که پیغام دهم که به یادت هستم؟

.

.

.

لحظه هایی هست که دلم واقعأبرات تنگ میشه،

اسم این لحظه هارو گذاشتم:همیشه

.

.

.

دوست دارم بی کلک، کوجولوی مارمولک،

دوست دارم یه خورده، قد یه سوسک مرده

.

.

.

سه نفر تو قلب من جادارن ۱ خدا  ۲مادرم ۳ پدرم آخی تونستی ! ! ؟

.

.

.

تاحالا یه هندونه دیدی از پشت وانت بیوفته

همونجوری تیکه پارتم

.

.

.

دیابت لباتم،خراب اون چشاتم،عاشق اون صداتم،بادبون کشتیاتم،

دیونه ى نگاتم،روانیه اداتم،دیگه چى میخواى،بخواى نخواى فداتم…

.

.

.

سلام،Bمیرم Bرات،Bشم Fدات،GHربون Nگات

،Fدای CHشات،Aزیزم Nمیری Aز YادM..

.

.

.

آیا وکیلم شما را به دوستى دائم با مهریه

یک دنیا محبت و صفا در بیاورم؟

.

.

.

ای کاش آخرین لحظه نگاهت را قاب میگرفتم

تا تنهایی را کمتر احساس کنم.

.

.

.

“بیادتان میاورم تا بدانید،که زیباترین منش آدمی محبت اوست،

پس محبت کنید، چه به دوست، چه به دشمن،

که دوست رابزرگ کند و دشمن را دوست!”

( کورش کبیر)

.

.

.

در مغازه قلبم یاد تو تنها چیزیه که روش نوشتم.

“سوال نکنید” فروشی نیست

.

.

.

خدا خیرت بده شنیدم میرى تو بهزیستى

واسه اونایی که دست ندارن دست تو دماغشون می کنی !

.

.

.

وقتى لبخند به دنبال جایی میگردد

آرزو میکنم لبانت در آن نزدیکی باشد.

.

.

.

با اجازت روغن ماشینتو خالی کردم

به جاش خون جیگرمو ریختم تا هر وقت استارت زدی به عشقت بسوزم

.

.

.

عشقم
امیدم
آرزوم
زندگیم
عمرم
دینم
دنیام
نفسم
هوسم
هواسم
فکرم
ذکرم
خیالم
جسمم
روحم
جونم
خونم
قلبم
وجودم
بودم
نبودم
هستم
نیستم
من عاشق تو هستم !

.

.

.

رفیق مثل کفش میمونه رفاقت مثل جاده

چقدر سخته وسط جاده بفهمی پا برهنه ای

.

.

.

وقتی دهکده ای میسوزد همه دودش رامیبینند

اما وقتی قلبی اتش می گیرد کسی شعله اش را نمی بیند.

.

.

.

اگه قلبت زندان بود،گناهی میکردم که تاوانش حبس ابد باشه

.

.

.

اگه کسی را دوست داری،نه براش ستاره باش نه آفتاب

چون هر دوشون مهمون زودگذرند پس براش

آسمون باش که همیشه بالای سرش باشی…

.

.

.

الهی شهر عشق آتش بگیرد
جدایی دق کند ماتم بگیرد
الهی تا زمین هست وزمان هست
کسی مهر تو را از من نگیرد

.

.

.

نوشتم خاطره بربال طوطی ،فراموشم نکن ای یارلوتی

.

.

.

با تو لحظه های دلگیر همشون رنگ بهاره

دل من خوشحال از اینکه تو رو داره تو رو داره…

نظرات 13 + ارسال نظر
محمد شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:40 ق.ظ

خیلی عالی بود.
ممنون.

مریم دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:11 ب.ظ

خیلی خیلی خوب بود............

مجتبی جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:25 ق.ظ

فوق العاده بود.

کامی و هانی یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:42 ب.ظ http://mastoone.blogfa.com



____●
______●___________████____████
_______●_________██████_██████
________●________█████████████
__________●_______███████████
_████____████____████████
██████_██████_____█████
█████████████_______██
_███████████_________█
___████████__●_______●
______█████____●______●
________██_______●_____●
__________█________●____●
: : : : : :★*☆♡*. ★*☆♡*
(..')/♥ ♥('..)
.\♥/. = .\█/.
_| |_ ♥ _| |_
________♥╗╔╗═ ♫╔
╗╔╦╦╦═♫║║╝╔ ╗╚
╣╔║║║║╣╚♫╗╚╝╔
╝═╩♫╩═╩═╚╝♫═╚


سلام
وب نازی دارید
خوشحال میشم به ما هم سر بزنید
و اگه دوست داشتی تبادل لینک کنید[گل][چشمک][بدرود]

حامد دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:41 ب.ظ

بسیارعالی بود

ارمین جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:42 ق.ظ

feri دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:59 ب.ظ

واقعا واقعا عااااااااااااااالی بود
دست شما مرسی

آرش رحیمی دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:22 ب.ظ

خوب بود اما یه کم متددتربشن خیلی خوب میشن

پریا پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:11 ب.ظ http://samane1368.blogfa.com/

سلام اگر دنبال موفقیت نامحدو.د هستید خوب برای رسیدن به آن تلاش کنید .
ما مراحل را گام به گام براینان شرح خواهیم داد.
منتظر حضورسبزتان وپیوندتان با گروه موفق هستیم

shiva شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:52 ب.ظ

جالب بود مرسی مرسی

کامیار چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:13 ق.ظ http://1372520

خوب بودندولی حیف طرف من حالیش نیست

السا پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:05 ب.ظ

فکر میکنم چندتا ز جملات در وب های دیگه هم بود حالا یا شما کپی کردید یا اون ها ولی قشنگ بود مرسی

لیلا یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:05 ب.ظ

مرسی از وبلاگ خشکلت.واسم pmبذار.یادت نره ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد