جملات عاشقانه

جدیدترین جملات عاشقانه و رمانتیک، اشعار عاشقانه، اس ام اس عاشقانه، عکس عاشقانه

جملات عاشقانه

جدیدترین جملات عاشقانه و رمانتیک، اشعار عاشقانه، اس ام اس عاشقانه، عکس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه جدید

در ادامه ببینید

هرچیز را هم... که تقصیر من بیندازی... عاشق شدن من... تقصیر توست


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بس کن شکنجه را اعتراف میکنم.
.
.
.
 دوستت دارم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ما انسان هایی  هستیم خسیس در بیان احساساتمان
حتی از یک اس ام اس هم دریغ می کنیم ،مبادا طرف فکر کند که دوستش داریم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شب فرا میرسد با خطوط موازی ریل ها ، و آفتاب دیگر بیدار نخواهد شد

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من از این میترسم که روزی دوست داشتن را مثل مسواک زدن بچه ها به من وتو توصیه کنند


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دل من نرمتر از جنس حریر
دلم از جنس بلور
گر تورا قصد شکستن باشد
سنگ بی انصافیست
یک تلنگر کافیست


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

امروز را به باد سپردم امشب کنار پنجره بیدار مانده ام دانم که بامداد امروز دیگری را نیز با خود می اورد تا من دوباره انرا بسپارمش به باد


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
شاید تکراری باشد

ولی گاهی ، بعضی چیزها

ارزش هزاران بار تکرار را دارند

تکرار می کنم ، تکرار می کنم : دوستت دارم . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
پنج تا از بزرگترین کلمات : من نمیخوام از دستت بدم

چهار تا از دوست داشتنی ترین کلمات : تو برام مهم هستی

سه تا کلمه شیرین : تو رو تحسین می کنم

دو تا کلمه شگفت انگیز : دلتنگت هستم

یک کلمه که از همه مهمتره : تو  . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تو مگه باده فروشی که همه مست تو اند / تو مگه ساغر عشقی که همه معشوق تو اند

منشین با همگان ای گل زیبای دلم / که به ظاهر همه مشتاق و خریدار تو اند . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بوسه یعنی لذت دلدادگی / لذت از شب لذت از دیوانگی

بوسه آغازی برای ما شدن  / لحظه ای با دلبری تنها شدن

بوسه آتش می زند بر جسم و جان /  بوسه یعنی عشق من با من بمان . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

بغض کن اما نبار، خشک شو اما نریز ، دیر کن اما بیا . . .


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هر که دیوانه نشد از عشق تو عاقل نیست  / آنکه نشناخت تو را معرفتش کامل نیست  . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کنار چشمه ای بودیم در خواب / تو بـا جامی ربـودی ماه از آب

چو نوشیدیم از آن جـام گـــوارا  / تو نیلوفر شدی من اشک مهتاب . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شهیدان را به نوری ناب شوییم / درون چشمه ی مهتاب شوییم

شهیدان همچو آب چشمه پاکند / شگفتا آب را با آب شوییم . . .


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یک دقیقه بوسیدن ۲۶ کالری می سوزاند . تو کالری نمیخوای !؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دروغ نیست اگر بگوویم

که بی تو، زنده مانی میکنم ، نه زندگانی !

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

همه بغض من تقدیم غرور نازنینت باد ، غروری که لذت دریا را به چشمانت حرام کرد . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

خیالت راحت ، دیگر اشکی نیست که به بالینت بریزد و احساس را شکوفا کند

تنها بغضیست که فرو رفتنش حسرت در چشمانم می تازد . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بریدم بند ناف دلبستگی را با قیچی دلسردی . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اى کاش ماه من میدونست که بین اینهمه ستاره و سیاره فقط یکیشون مشتریست . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ما را که بجز توبه شکستن هنری نیست / با زاهد بی مایه شکستن ثمری نیست

برخیز جز این چاره نداری که در این حال / جز جام می و مطرب و ساقی خبری نیست . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کاش تو چایی بودی و من قند !

تا خودم رو فدات میکردم تا تلخی روزگار رو حس نکنی !

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

طبقه ی یک , طبقه ی دو , طبقه ی سه , طبقه ی چهار , طبقه ی پنج , …

با اسانسور قلبم بازی نکن اون تو گیر می افتی ها !

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یاس بوی مهربانی میدهد / عطر دوران جوانی میدهد

یاس ها یاد آور پروانه اند / یاس ها زندگی بخش خانه اند . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
 

دلم در دیدن رویت همیشه میکند فریاد / به یاد اولین دیدار که مهرت در دلم افتاد

نظرات 1 + ارسال نظر
mahmood دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:08 ب.ظ http://eiml.blogfa.com/

salam bozorgvar
az inke dar weblaget hastam kheyli khoshhalam
nemidoonam chera sorate weblaget paine
shayad be khatere mane
haghighatesh az matalebe akhare weblaget kheyli khosham oomad , maloome dasti dar neveshtan dari
ye lotfi kon bekhatere inke nazar gozshtam va bekhatere inke to weblagam kheyli zahmat keshidam ye sar biay va dar morede aghaye seda ebi ye nazar be man bedi
nazaret baram moheme ke migam biyayn
pas montazer hastam ta biayn
bazam migam nazaretoon baram moheme
mamnoon az tavajohetoon

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد