جملات عاشقانه

جدیدترین جملات عاشقانه و رمانتیک، اشعار عاشقانه، اس ام اس عاشقانه، عکس عاشقانه

جملات عاشقانه

جدیدترین جملات عاشقانه و رمانتیک، اشعار عاشقانه، اس ام اس عاشقانه، عکس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه جدید

 اس ام اس عاشقانه جدید

چشم مستت به پاکی دریاست / قهر و نازت برای من زیباست 

 با تو هیچ از خدا نمی خواهم / با تو بودن برای من دنیاست


در ادامه مطلب ببینید:

چشم مستت به پاکی دریاست / قهر و نازت برای من زیباست 

 با تو هیچ از خدا نمی خواهم / با تو بودن برای من دنیاست

فقط تو ، یا تو یا هیچ کس / اگه نرسم خدایا ، زندگی بس


من و این داغ در تکرار مانده، من و این عشق بیدار مانده 

 مپرس از من چرا دلتنگ هستم، دلم بین درو دیوار مانده

 


من به یادت حساب باز میکنم، شکل ماهت را در آن پس انداز میکنم


چقدر پدال دوچرخه دونفره دوستیمون سفت شده، حالا یا من خسته شدم یا شیب

 زیاد شده شایدم تو دیگه رکاب نمیزنی


صبر کردن دردناک است و فراموش کردن دردناک تر ولی این دو دردناکتر اینست 

که ندانی باید صبر کنی یا فراموش

پروانه سوخت، شمع فرو مرد، شب گذشت، ای وای بر من که قصه دل ناتمام ماند


اگه خنده زلبهایم گریزد، اگه اشک ز چشمانم بریزد، اگر شادی شود در من فراموش

 اگر غم با دلم گردد هم آغوش، گمان هرگز مبر نازنینم، که یادت در دلم گردیده خاموش


معلمم گفت الف ، گفتم او ، گفت ب ، گفتم با او ، گفت پ ، گفتم پیش او ، گفت ج ،

 خواستم بگویم جدایی ، گفت نگو .


تا تو هستی با من ، من شادمانم / بذار داد بزنم دوست دارم مهربانم .


دردم از یار است و درمان نیز هم ، دل فدای او شد و جان نیز هم

 اینکه می گوید آن بهتر ز حسن ، یار ما این دارد و این نیز هم .

تقدیم به تو که نمی دانم در خاطرت می مانم یا برایت خاطره می شوم .


گفتم به گل زرد چرا رنگ منی ، افسرده و دلتنگ چرا مثل منی 

 من عاشق اویم که رنگم شده زرد ، تو عاشق کیستی که هم رنگ منی .

هیچ وقت مغرور نشو ، برگ ها وقتی می ریزند که فکر می کنند طلا شده اند .


کسی چون تو مرا غریب و تنها نگذاشت ، اینگونه در التهاب فردا نگذاشت 

 سوگند نمی خورم ولی باور کن کسی چون تو به خلوت دلم پا نگذاشت .


بمان با من که من بی تو صدای خسته در بادم ، در این اندوه بی پایان بمان تنها تو در یادم 

 نمی دانم چرا غم ها نمی دانند که من سلطان غم هایم ، بیا ای یار با من باش که من تنهای تنهام .

من به خاطر تو پاییز می شوم ، زمستان می شوم ، اما بدان بی تو ، این آخرین بهاریست

 که برایت سخن از تابستان می زنم .


کاش غرورم را که در پستوی سادگیم پنهان بود می یافتی ، اما تو این سادگی

 را بهانه ای قرار دادی برای در هم شکستن غرورم .


از شرکت فرش مزاحمتون میشم، میشه دلمو زیر پاتون فرش کنم تا هیچ جا جز دل من پاتو نزاری؟


منبع : اس ام اس فلسفی

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:09 ب.ظ

زیبا بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد