جملات عاشقانه

جدیدترین جملات عاشقانه و رمانتیک، اشعار عاشقانه، اس ام اس عاشقانه، عکس عاشقانه

جملات عاشقانه

جدیدترین جملات عاشقانه و رمانتیک، اشعار عاشقانه، اس ام اس عاشقانه، عکس عاشقانه

عکسهای دیدنی های چشم نواز از طبیعت زیبا

 


نظرات 10 + ارسال نظر
MoHseN HoseiNi چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:05 ق.ظ http://RedStars.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
من یک وبلاگ شخصی دارم که به صورت گرافیکی طراحی کرده ام و در مورد مسائل شخصی و کارهای جدیدم مطلب می نویسم
قسمت از قالب وبلاگم به صورت فلش طراحی شده، بنابر این نیاز به فلش پلیر ورژن 10 داره تا بتوانید وبلاگم رو به خوبی ببینید
برای شروع فعالیتم نیاز به حمایت وبلاگ های پر بازدید با انجام عمل تبادل لینک دارم
به همین دلیل این نظر رو به وبلاگتون ارسال کردم تا اگر موافق باشید با هم تبادل لینک کنیم
می توانید موافقت یا مخالفتتون رو در قسمت نظرات وبلاگم مطرح کنید
در صورت موفقت لطفاً وبلاگم رو با نام "ستاره های سرخ" و یا RedStars لینک بفرمایید..
همچنین خوشحال می شوم اگر راجع به کارهام نظرتون رو ارسال کنید
با تشکر

وبساز چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:08 ق.ظ http://www.2websaz.co.cc

سلام چهار حرف داره عشق سه حرف داره گل دو حرف داره اما تو حرف نداری

آن بهار که دستت به زنگ نمی رسید را به یاد بیاور و فراموش مکن زمانی میرسد که هر چه زنگ می زنی هیچ کس در خانه نیست تا در را به رویت باز کند این فاصله را زندگی کن


راز موفقیت را نمیدانم اما راز شکست در راضی نگه داشتن همگان است

وبساز ابزار وب نویسان جوان
جدیدترین کذهای موزیک

amin پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:38 ق.ظ

من از این پستت خیلی خوشم اومد یکی از عکساتو زدم پس زمینه کامپیوترم
راستی به منم یه سر بزن اگه قابل دونستی لینک کن
مرسی از عکسات

مرجان پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:34 ب.ظ

خیلی ناز بودن دمت جیز جیگر

زهره پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:16 ب.ظ

وبلاگتون خیلی قشنگه دوسش دارم مرسی

م سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:47 ب.ظ http://mohaabat.mihanblog.com

فکرکنم از لحاظ موضوع تا حدودی باهم اشتراک داریم وبلاگ من
mohaabat.mihanblog.com
حتما سر بزنید خوشحال میشیم

S@J@D یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:58 ب.ظ

عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود دوست عزیز
خیلی زیبا بود

sara جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:09 ب.ظ

ali boooooooooooooooooooood

هلنا - هلن پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:38 ق.ظ

علی بود عزیزم من و خواهرم هلن همه ی عکس هارو دیدیم مرسی گلم عععععععععععععععععالی بود بوس

ساحل پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:40 ق.ظ

خوب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد