جملات عاشقانه

جدیدترین جملات عاشقانه و رمانتیک، اشعار عاشقانه، اس ام اس عاشقانه، عکس عاشقانه

جملات عاشقانه

جدیدترین جملات عاشقانه و رمانتیک، اشعار عاشقانه، اس ام اس عاشقانه، عکس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس سلامتی رفیق و دوست


سلامتی استادی که سر جلسه امتحان دید برگم سفیده

اومد در گوشم گفت نگران چی هستی؟ اسمتو بنویس بقیش با من!

ولی حیف بیدار شدم بقیه خوابمو ندیدم


اس ام اس سلامتی رفیق و دوست


سلامتی کسایی که

به پای هم پیر شدن ولی از هم سیر نشدن


اس ام اس عاشقانه بسیار غمگین جدید


عشق یک حس مه آلود است

انتهایش را کسی هرگز نمی داند …



اس ام اس تنهایی و دلتنگی جدید


یادش ستاره دنباله داری است که

آسمان را بین من و تنهایی قسمت می کند


 

 

پیامک عاشقانه

همه دردم این بود
عشقش بودم وقتایی که عشقش نبود . . . !

اس ام اس عاشقانه زمستانی

سهم “من” از “تو” عشق نیست ، ذوق نیست ، اشتیاق نیست
همان دلتنگیبی پایانی ست که روزها دیوانه ام می کند !

اس ام اس

نزدیکی در فاصله نیست ، در اندیشه است و تو اکنون مهمان اندیشه ی منی . . .

اس ام اس عاشق

یوسف و زلیخا را بی خیال !
من
در آغوش همین پیراهن یادگاری
هزار سال جوان تر میشوم . . . !

اس ام اس عشق پاک

خاطره ها را رشوه میدهم به روزهایم تا از بی تو بودن صدایشان در نیاید !

اس ام اس زمستان

خدایا این “قسمت” رو کجا فرستادی که هر وقت نوبت من میشه ، میگن “نیست” ؟

اس ام اس سرما وجود

نمیپرسی تو حالی از دل غمگین و بیمارم / ولی من هر کجا باشم ، خیالت را به سر دارم .

اس ام اس عشق سرد

از لحظه ای که چشم باز میکنم
کار شروع میشود
نظارت و برسی کیفیت تک تک اعضای بدن
قلب … چشم … گوش …
مبادا ذره ای
از عاشق تو بودن منحرف شده باشند . . . !

اس ام اس گرما وجود

خیال قشنگی ست؛.
شنیدن صدای خش خش برگ ها،
بر زیر پاهایمان…

اس ام اس عشق ناب

دلتنــــــگ نشــــدی ببیــــــنی
چـــــگونه خوبتـــــرین خــــاطره هــــــا
بی رحــــــم ترینــــــشان می شــــــود…

اس ام اس عاشقانه تازه

من مانده ام با یاد تــــــــــو
و بغضی که لگد می زند
بر حنجــــــــــــره ای پا به مـــاه. . .

اس ام اس عاشقانه جدید

پنداشتی که چون ز تو بگسستم / دیگر مرا خیال تو در سر نیست
اما چه گویمت که جز این آتش / بر جان من شراره ی دیگر نیست . . .

اس ام اس عاشقانه

برایت مینویسم دوستت دارم
میدانم که نمیدانی
ولی میدانم که میخوانی آرزویم این است که نخوانده بدانی . . .

اس ام اس عاشقانه دخترانه

با توام بی حضور تو ، بی منی با حضور من
می بینی تا کجا وفادار ماندم تا دل نازک پروانه نشکند ؟
همه ی سهم من از خود دلی بود که به تو دادم . . .

اس ام اس عاشقانه پسرانه

نشسته ام ، کجا ؟ کنار همان چاهی که تو برایم کندی
عمق نامردی ات را اندازه می گیرم !




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد