جملات عاشقانه

جدیدترین جملات عاشقانه و رمانتیک، اشعار عاشقانه، اس ام اس عاشقانه، عکس عاشقانه

جملات عاشقانه

جدیدترین جملات عاشقانه و رمانتیک، اشعار عاشقانه، اس ام اس عاشقانه، عکس عاشقانه

متن آهنگ به عشق تو با صدای حمید عسگری آلبوم کما 3

همه ی دنیا رو گشتم تا تو رو پیدا کنم
تو نباشی نمیشه عشقی دیگه پیدا کنم
پس ازم نگیر نگاتو ، پس نگیر ازم صداتو
جونمو میدم براتو ، میمیرم ...

به عشق عشقه تو زنده امو
عشقه تو واسم همه چیزمو
نبودنت واسم مرگه ...

من به جز تو عشقه تو عشقی رو عشق نمیدونمو
فقط معنی عشقو تو چشم تو میخونمو
زندگی بی تو هرگز ...

همه ی دنیا رو گشتم تا تو رو پیدا کنم
تو نباشی نمیشه عشقی دیگه پیدا کنم
پس ازم نگیر نگاتو ، پس نگیر ازم صداتو
جونمو میدم براتو ، میمیرم ...

به عشق عشقه تو زنده امو
عشقه تو واسم همه چیزمو
نبودنت واسم مرگه ...

من به جز تو عشقه تو عشقی رو عشق نمیدونمو
فقط معنی عشقو تو چشم تو میخونمو
زندگی بی تو هرگز ...

به عشق عشقه تو زنده امو
عشقه تو واسم همه چیزمو
نبودنت واسم مرگه ...

من به جز تو عشقه تو عشقی رو عشق نمیدونمو
فقط معنی عشقو تو چشم تو میخونمو
زندگی بی تو هرگز ...

نظرات 9 + ارسال نظر
گل جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:00 ب.ظ

عالیههههههههههههههههههههههههههههه

رومنس سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:23 ب.ظ

عالی بود...دستتون درد نکنه...

paria چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:18 ب.ظ

kheyliiiii aliiiiiiyeeeeeeeeeeeeee

[ بدون نام ] یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:11 ق.ظ

: خیلی عالی بود کاشکی آهنگش رو میگذاشتی.

کار شناس چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:29 ب.ظ

gh پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:48 ب.ظ

in ahang vaghean khoshkele.vaghean eshgh kardam

نادیا شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:53 ب.ظ

خیلی عالیه مرسی!

n4z4nin پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:15 ب.ظ

tnx alot

sadra سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:06 ب.ظ

آهنگش رو گوش کردم خیلی عالی بود
واقعاً مرسی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد